Skip to content

Kies ile Android güncellemesi nasıl yapılır?

Kies, Samsung telefonlar için güncelleme, yedekleme, yönetim, gibi işleri halletmede yardımcı bir uygulama. Windows’ta kullanılabilir ancak Linux için bir sürümü yok.android_icecreamsandwich

Kies ile 3 Adımda Android Güncellemesi

  1. Kies arayüzünün son sürümünü indirip sisteminize kurun.
  2. Telefonunuzu USB ile bilgisayara bağlayın ve Kies’i açın. Kies bağlı telefonu algılayacak.
    • Bu sırada “USB debugging” diye bir hata çıktı. Bu şekilde bağlanamıyormuş akıllı. Menüden “Ayarlar>Uygulamalar>Gelişim>USB hata ayıklama” seçimini kaldırdıktan sonra sorunsuz şekilde bağlandı Kies.
  3. Bağlandıktan sonra zaten yeni bir güncelleme olduğunu gösterecek (varsa). “Üretici Yazılım Yükseltme” penceresinden onaylama şeklinde devam edecek güncelleme. “Kablonuzu ayırın” bildirimi çıkana kadar dokunmayın. Güncel yazılımı indirip kuruyor.

20-30 dakika arasında sürdü Android 4.0.3’e yükseltmem. İlk deneme ufak bir USB hata ayıklaması dışında sorunsuz. Yeni sürüm, yükseltmeye kesinlikle değer..

Published inAndroid

67 Comments

  1. galaxy s2 galaxy s2

    teşekkürler,bana güvenip deneyebilirsnz..galaxy s2’mde denedm oldu

    • By_mahsen By_mahsen

      81 50 wonder ıcın de gecerlımı

  2. Misafir 12345 Misafir 12345

    Ben Kies’ten yükseltirken, son anda hata çıkıyor. “Bilgisayar telefonu tanımıyor” diyor. Hatta o esnada, telefonun ekranında android logosu oluyor. Bir iki foruma baktım, antivirüs programı açıkken olabilir bu sorun şeklinde yorumlar var. Şu anda antivirüsü kapatıp deniyorum. Bakalım ne olacak.. Sizin bir bilginiz var mı bu hata mesajı ile ilgili?

    • sönmez sönmez

      “Ayarlar>Uygulamalar>Gelişim>USB hata ayıklama” seçimini kaldırdıktan sonra sorunsuz şekilde bağlandı Kies.

  3. Dogukanbatuhan Dogukanbatuhan

    galaxy  wonder ı 8150de geçerlimi

  4. burak burak

    galaxy note  da olurmu bu

  5. Bildiğim kadarıyla Samsung telefonlar için kullanılabiliyor Kies. Eğer güncelleme sunuluyorsa Kies’te bildirim çıkacaktır..

  6. Muhammet Muhammet

    htc de kabul edermi acaba android nasıl olsa

  7. Kds_63 Kds_63

    (H)ey(T)i(C)ari bekleme yapma

  8. Ceren Ekiciler Ceren Ekiciler

    iyi hoş güzel yazmışsın ellerine sağlık da benim ufak bi sorunum var onu da yanıtlarsan sevinirim.
    telefonum Galxy W GT-I8150 yani. Kies telefona bağlanmıyor ve üretici yazılımını yükselte bölümünde de seri numarasının yanlış olduğunu söyletiyor. Numarayı sorgulattım telefon kaydı filan herşey var ama kies bunu çalıştırmıyor nasıl bir problem ve nasıl çözülebilir? Şimdiden teşekkürler

    • Bende de aynı sorun var su anda 1 saattir ilerleme yok. Daha cok bekledinmi senin sorunun cozuldumu

  9. benim telefonum turkcel t11 kies programını indirdim güncellemeyi buldu tam %83 olunca şu hatayı verip orda kalıyoSAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe yardım ederseniz sevinirim hasan abi

    • asd asd

      samsung usb driver yalnızca samsung telefonları destekler

  10. Emrah Özkan Emrah Özkan

    Arkadaslar bnde Galaxy S2 var ama kieste güncelleme yapacak iken bana uyarı veriyo Cihazınız , Kies aracılığıyla yazılım yükseltmesi desteklemiyor diye. Ben napıcam arkadaslar lütfen yardımcı olun bana :S 

    • Emrah Özkan Emrah Özkan

      Ayrıca telefonu yeni aldım Android telefonlarla pek bi ilgim yok :/

  11. Emrah Özkan Emrah Özkan

    dfgdfgd

  12. Fırat Çolakfakıoğlu Fırat Çolakfakıoğlu

    ya benim telefonum Vodafone 958(Alcatel one touch OT990) android 2.3.4 günceller mi acaba yada tele bişey olur mu pek bilgim yok yardım edermisiniz? bu arda (512 mb ram 1.2 ghz) işlemcisi var?

  13. kerim burak yörük kerim burak yörük

    samsung galaxy mini 2 ye de olurmu acaba?yada en son hangi sürümü destekliyor.

  14. usb kablosu yok wifi ile aynı işlemleri yapabilir miyim wifi ile kiesle bağlanabiliyorum ama güncelleme görünmüyor

  15. Arkadaşlar yazılım güncellmesini yapmaktan kolay ne var ya

  16. ilk önce kiese tıkılıyoruz ardından cihazı buluyo kies sonra son üretici yazılımına tıklıyoruz yedekle geri yükleme noktası oluşturuluyor diyor ondan sonra yükleme yapılırken telefonun ekranın da downloading diye yazı çıkar o sırada bekleyin yazılımlar yükleniyo işlem bittiğinde telefonda bi değişiklik göreceksiniz yada yükseldiğini  telefonun ayarlar bölümünden telefon hakkında ya tıklayın en altta xxlb4 xxld7 vb gibi

  17. Fatih deliktaş Fatih deliktaş

    Telfonunuzun güncellenmesini yapamıyorsanız 11820 yi arayın bilgisayarınıza bağlanarak yapıyorlar…

  18. efsaneesinti24 efsaneesinti24

    bende güncellemede  sorun yaşıyordum 11820 diye bir hattı aradım uzaktan bağlandılar pc telefonumu güncellediler tavsiye ederim

  19. Kardeşim hiç uğraşmayın tabletinizden/telefonunuzdan
    1-Ayarlara girin2-Cihaz Hakkında var ona tıklayın
    3-Güncelleştirme diye bir şey var ona tıkla güncelleştirmeleri sana gösteriyor .
    Not:mesela benimki Galaxy Tab 2 bu yüzden En son sütüm (Jelly Bean 4.2.1 ) 1 martta çıkacak ve her telefon veya tablet için

    • mero mero

      salak o her android işletim sisteminde var mı sanıyosun dingileto

  20. melye melye

    ben galaxy y kullanıorum teli güncellemek için çabalıyorum ama kaç dakika oldu hala pcye yüklüyor bekliyorum.yanlş mı yaptım ki

  21. bende s2 war ama 45 dk gectı yuklemedı yazılımı ne sorun olabılır

  22. levent levent

    Samsun8150me xxlb4 ve kararlilik guncellemesi yukledim telefon uzerinden guncelleme yaptim pc baglantisi olmadan fakat market eski ve zor aciliyor acilsa bisey indirmek istesem telefon kapanip tekrar aciliyor bu guncellemeyi duzeltmem icin ne yapmaliyim 2 marketede giremiyor uygulama indiremiyorum eski surume nasil donerim yada bu xxlb4u nasil duzeltirim lutfen yardim edin

  23. levemt levemt

    Dukkan kapalimi ilgilenecek insanoglu insan yokmu yardim lazim admin kimse yol goster

  24. mehmet çeven mehmet çeven

    NasıL Telefona Günceleme yapabilirim tlfunumun ismi galaxsi w. lütfn bi üpocu verin

  25. mehmet çeven mehmet çeven

    NasıL Telefona Günceleme yapabilirim tlfunumun ismi galaxsi w. lütfn bi üpocu verin

  26. safacan safacan

    kardeş güncelleme gözükmüyor telefonu ilk aldığım zamanlarda geldi yani 5 ay önce yazılım güncellemesi ayda bir gelmesi lazımmış diye duydumda neden gelmiyor bi bilginiz varsa söylermisiniz telefonum galaxy POCKET Teşekkürler

  27. masaam masaam

    samsung galaxy 5 te olmuyor

    • TÜRKİYEM TÜRKİYEM

      allah belanı vermesin lan ne cahil aç bi adamasın masaam galaxy 5 te olmuyor diyo ya tabi olmaz aq malı illa küfür ettircek çünkü galaxy s5′ de son sürüm yüklü vay cahil akılsız beyinsiz aç hayvan seni pislik

  28. batuu batuu

    bende samsung gt-s5300 var (yani galaxy y2 ) bu telefondada olurmu ?

  29. batuu batuu

    bende samsung gt-s5300 var (yani galaxy y2 ) bu telefondada olurmu ?

  30. SİNAN SİNAN

    S/
    N NUMARASI NEDİR SÖYLERMİSİNİZ

  31. SİNAN SİNAN

    S/
    N NUMARASI NEDİR SÖYLERMİSİNİZ

  32. ata ata

    rehber kayboluyormu

  33. misafir misafir

    kies samsung tel ler için

  34. Mehmet Yılmaz Mehmet Yılmaz

    kardeş galaxy acede de geçerlimi bu uygulama

  35. emirhan emirhan

    checking the device connection diye bişey çıkıyo lütfen yardım

  36. tunahan tunahan

    tci hazınız kies aracılığıyla yükseltme desteklemiyor diyo tel mar. GT-S5300 yardım edin abiler

  37. bir dost bir dost

    milyarlık telefona sıçtım yapmadın dont

  38. ziyaretçi ziyaretçi

    kies samsungun kendi telefonları için sunduğu bir yazılım servisidir

  39. muharrem muharrem

    samsung galaxy mini gt 5570 için olurmu acill

    • DOĞAN DOĞAN

      S/N NUMARASI NEDİR BİLEN VARMI

  40. batuhan batuhan

    s4 le deniyorum şu anda indiriyor inşallah bi sorun çıkmaz ?

  41. yunus emre yunus emre

    telefon dondu ne yapmalıyım

  42. anıl anıl

    arkadaşlar kiesten güncellemek istedim telefonunuz başlatma durumuna getirilemiyor diye bişey diyor ne yapmalıyım ? ***S/N numarası bataryanın altında yazıyor

  43. Nortiss Nortiss

    benim telefonuma yazılım güncelleştirme gelmedi ama yapabilirmiyim bunu

  44. dddd dddd

    Android sürümü suanda 4.0..4 yuklu yuksetmek istiyorum

  45. HaykOguz HaykOguz

    Merhabalar Benim Telefonum Orjinal Fakat Samsung Yazısında Kalıyordu Yenı Yazılım Yukledıler Sadece 1 Guncelleme Yaptım Note 2 Icın Yenı Guncellemeler Geldı Ben Yaparken Guncellmeyı Yarıda Kesıyor Kıes Uzerınden Yapmaya Calıstım Ordada Guncelleme Gozukmedı ? Yardımcı Olurmusunuz ?

  46. Yakup Demir Yakup Demir

    Kardeşim bende zaten son guncelleme aktif diyor ama androidim 2.3.6 nasıl olacak yardım edermısın

  47. cebrail cebrail

    ya bnm telefon ace 1 5830i takıyorum bilgisayara açıyorum kies i sonra ne yapıcam bilmiyorum

  48. Ali Erol Ali Erol

    Kies çalışmıyor kardeşim Bi boka yaramıyor yani

  49. dogan dogan

    galaxy youngda oluyor mu

  50. Ahmo Ahmo

    Ya benim telefonun yurt dışından geldi olmuyor nasıl yapıcam akıl verin

  51. hsnsnsns hsnsnsns

    Reeder 7 de olur mu ?

  52. enver enver

    ben usb driver kaldırdıktan sonra bağlandı. daha sonra güncelleme için tekrar usb driver istiyor. ama indirdikten sonra bu sefer de telefonumu görmüyor lütfen yardımcı olun

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.